Payment with Visa Payment with Mastercard Payment with Swish
Hög kvalitet / Säkra betalningar / Fråga oss på [email protected]

Vanliga frågor

Var fyller jag i namn eller text på dom personaliserade produkterna?

I meddelandefältet i kassan. Vi är medvetna om att det inte är ett perfekt system, vi jobbar på en bättre lösning! Tills vidare måste vi använda oss av meddelandefältet i kassan, inom en snar framtid kommer det gå att fylla i namn och/eller text direkt på produktsidan. 


Varför måste jag betala frakt?

Fraktkostnader är en het diskussion för många. Vi förstår att det är tråkig utgift! Oavsett hur man tittar på det är "fri frakt" aldrig gratis, den kostnaden ligger inbakad i produktpriset. Många gånger köper våra kunder flera produkter samtidigt, om vi hade använt oss av "fri frakt" hade dessa kunder betalat frakten flera gånger om. Det tycker vi är både orimligt och orättvist, därför använder vi oss av så kallad "flat rate" shipping där du som kund har samma fraktkostnad oavsett hur många produkter du köper.


Kan jag ångra mitt köp?

Vi följer distansköplagen och gör vårt yttersta för att just du ska vara nöjd med ditt köp. Personaliserade produkter, med t ex ditt eller någon annans namn, täcks inte av ångerrätten. Skulle du ångra din beställning ber vi dig att skicka ett mail till [email protected] så snabbt som möjligt. Om vi inte har hunnit börja producera din produkt kommer vi självklart makulera beställningen. Du kan läsa våra köpvillkor i sin helhet här.


Hur kan jag betala i butiken?

Du kan betala säkert i butiken med kort, faktura eller Swish.


Har ni några rabattkoder?

Vi försöker vara så aktiva vi kan med kampanjer och specialerbjudanden, håll utkik här på Pyssl eller på våra sociala medier!


Hur lång är tillverkningstiden?

Vi behöver 3-5 dagar på oss att tillverka din produkt. Vi har alltid ambitionen att hantera varje beställning så skyndsamt som möjligt, men produktkvalitén har alltid högst prioritet.


Hur lång är leveranstiden?

Vår vanliga leveranstid är mellan 2 - 3 arbetsdagar. OBS! Beställningar som har lagts under helgen hanteras tidigast på måndagen veckan efter.


Kan jag lägga till/ta bort produkter från min beställning?

Det är aldrig några problem att lägga till produkter på din beställning, skicka ett mail till [email protected] så lägger vi till de önskade produkterna och undviker extra fraktkostnader. Ta bort produkter går självklart bra så länge det inte är personaliserade produkter som redan har börjat tillverkas. Läs våra köpvillkor här för mer info.


Var är min beställning?

Vi skickar alla försändelser med spårnummer, oavsett om du väljer Postnord eller DHL som fraktalternativ. Om du inte hittar ditt spårnummer kan du höra av dig till oss på [email protected] så hjälper vi dig!


Kan jag beställa utanför Sverige?

Just nu fokuserar vi enbart på den Svenska marknaden, men vi är aldrig omöjliga. Kontakta oss på [email protected] så försöker vi hjälpa dig så gott vi kan!